FAQ

1. JAK NAKUPOVAT

Jak se mohu registrovat na webu?

Na hlavní stránce La Chinata na vodorovné černé liště se nahoře nachází tlačítko "VÁŠ ÚČET".

Pokud již máte svůj účet, musíte vepsat svůj email a heslo pro zahájení komunikace.

Pokud si přejete vytvořit nový účet, klikněte na "Vytvořit účet" a vyplňte označená pole, budeme žádat jen o informace nezbytné pro urychlení procesu nákupu. Při registraci na webu musíte uvést svůj email, celé jméno a obě příjmení. Výhody přístupu prostřednictvím hesla jsou následující:

  • Dokončit nákupy rychleji
  • Konzultovat stav svých nákupů
  • Prohlížet historii objednávek
  • Měnit své osobní údaje
  • Měnit své heslo
  • Uložit několik adres (pro zasílání svých nákupů přátelům nebo příbuzným!)

  • Jak mohu objednat?

    Vyberte sortiment produktů, o které máte zájem (např. gurmán), v této záložce klikněte na kategorii (např, omáčky), zobrazte produkty a klikněte na ten, o který máte zájem (např. lanýžová omáčka). Kliknutím se fotografie zvětší a zobrazí se více podrobností. V popisu najdete podrobné informace o produktech, stav zásob, ceny, recepty a zprávy o tomto produktu.

    Pokud máte jasno, můžete přidat produkty do košíku kliknutím na "Vložit do košíku". Pokud si přejete více kusů téhož produktu, vyberte požadované množství. Můžete sledovat přidávané produkty a upravovat obsah vozíku kdykoliv během procházení našeho webu. Jak z nabídky produktů, tak z nákupního vozíku můžete snadno vkládat zboží do "Seznamu přání", abyste při příští návštěvě produkt našli snadněji a urychlili tak objednání. Ze svého účtu máte přístup do seznamu přání, odkud můžete vkládat produkty do nákupního vozíku.

    Po skončení výběru všech produktů, které chcete přidat do košíku, klikněte na "Vozík" (vpravo nahoře) pro dokončení objednávky. Objeví se obrazovka s vaší rozepsanou objednávkou, následně je třeba kliknout na "Objednat" a tím pokračovat v nákupu. Musíte doplnit fakturační a dodací údaje, vybrat požadovaný způsob dopravy a způsob placení.

    Je možné označit pole "Dárek", pokud si přejete doplnit k objednávce dárkovou kartu s textem dle vlastního výběru. Pokud máte slevový kupón, klikněte na "aplikovat slevu", čímž kupón přidáte. Po zaplacení obdržíte email s potvrzením objednávky, která bude vyslána tentýž den, pokud objednáte do 16.00 hodin.

    Pamatujte, že při objednání produktu, který vyžaduje uchování v chladnu, ho pošleme zvláštní dopravou.


    Mohu upravit nebo zrušit objednávku?

    Pokud je objednávka ve stavu "k vyřízení" nebo "zpracování", kontaktujte za účelem změny nebo zrušení objednávky Zákaznický servis elektronickou poštou nebo telefonicky na čísle 542 214 035 od pondělí do pátku (9.00 h až 14h a 15.30h až 18.30h.).

    Jakmile je objednávka ve stavu "kompletní", již ji nelze upravit ani zrušit.


    2. ZMĚNY ÚČTU

    Zapomněl jsem heslo. Co mám dělat?

    V sekci "Můj účet" klikněte na "Zapomenuté heslo". Uveďte adresu elektronické pošty příslušnou k uživatelskému jménu a my vám pošleme nové automaticky vygenerované heslo.

    Heslo můžete znovu změnit ve svém účtu pomocí ovládacího panelu.

    Pokud máte stále problémy, napište email na info@lachinata.cz, odpovíme vám co nejdříve.


    3. VRACENÍ

    Mohu vyměnit nebo vrátit objednávku učiněnou prostřednictvím webu?

    V La Chinata chceme, abyste byli se zakoupenými produkty spokojeni, proto kontrolujeme veškeré možné závady, které mohou vzniknout u produktů dodávaných našim zákazníkům.

    Veškeré produkty jsou pečlivě baleny a zasílány za výborných podmínek. Nicméně pokud objednaná zásilka obsahuje poškozený produkt nebo došlo k chybě, můžete nás do 24 hodin od převzetí objednávky upozornit na telefonním čísle 542 214 035 nebo emailem info@lachinata.cz, abychom mohli vadné zboží co nejrychleji vyměnit. Při přebírání zásilky musíte zkontrolovat, zda je všechno v souladu s požadavky.

    Pokud by došlo k nějaké neshodě nebo problému s objednávkou, vyznačte to v dodacím listu, který vám poskytne dopravce. Objednávky učiněné prostřednictvím webu nemohou být vraceny ani vyměňovány v Oleotékách LA CHINATA.


    4. ZÁSILKY DO ČESKÉ REPUBLIKY

    Kde mohu převzít své objednávky?

    Vaše objednávky budou zaslány na dodací adresu, kterou uvedete při vytváření svého účtu, proto je důležité vyplnit tyto údaje velmi pozorně.

    Pamatujte, že po zaregistrování můžete na "ovládacím panelu" oddílu "Můj účet" přidat všechny dodací adresy, které si přejete, a při objednávání vybrat požadované místo dodání.


    Jaké jsou dodací lhůty a ceny?

    Zasíláme do celého Česká Republika.

    Objednávky učiněné a zaplacené do 16:00 pracovního dne budou zpracovány týž den, v případě volného dne nejbližší pracovní den.

    Zpracovanou objednávkou se rozumí předání dopravci v okamžiku, kdy se začíná počítat čas dopravy. Všechny objednávky učiněné v pátek po 16:00 hodině budou zpracovány následující pondělí.

    Ve svém nákupním košíku na pravé straně stránky můžete použít simulátor výdajů na dopravné. Po zadání provincie a poštovního směrovacího čísla se objeví odhad ceny dopravného.

    Standardní zásilka Expresní zásilka Chlazená zásilka Těžké zboží
    Agentura Ceska Posta Ceska Posta Ceska Posta Ceska Posta
    Dodací lhůta 72h 24h 24h 5 dní
    Cena dopravy Do 40€ kupní ceny 5€Více než40€ kupní ceny Zaslání zdarma Do 40€ kupní ceny 10€Více než40€ kupní ceny 5€ 10€ Zdarma
    Druh produktů Jakýkoliv s výjimkou PET a Chlazených Jakýkoliv s výjimkou PET a Chlazených Chlazené (Čokolády, ančovičky a sýr) Olej PET v krabicích

    5. PLATBA

    Jaký je způsob placení při nakupování přes web?

    Můžete platit různým způsobem:

  • Bezpečná platba kreditní kartou: přijímáme karty VISA, Master Card a Maestro.
  • Bankovním převodem.

  • Jak mohu zaplatit bankovním převodem?

    Platbu je třeba provést před vyřízením a zasláním objednávky.

    V předmětu bankovní operace musíte uvést své celé jméno a číslo objednávky, které se uvádí v emailu potvrzujícím nákup. Lhůta pro převod bude 3 dny od objednání. Objednávka nebude potvrzena, dokud nebude platba připsána na náš účet.

    Pokud nebude platba připsána do 5 dní, objednávku zrušíme. Výdaje na převod bude vždy hradit kupující.


    CZK current account No. 2114320060/2700
    EUR current account No. 2114361356/2700
    Uveďte číslo objednávky, které obdržíte emailem


    Používáme bezpečný platební systém?

    Ano. Používáme bezpečný platební systém. Důvěrné údaje platby kreditní nebo debetní kartou se převádějí přímo a zašifrovaně (SSL) finančnímu ústavu.

    Při platbě prostřednictvím bezpečného platebního portálu systém automaticky ověří, že kreditní karta je aktivována pro bezpečný elektronický obchod. Poté se spojí s bankou, jež kartu vydala, a požádá ji o ověření a povolení operace.


    Jak dostanu fakturu?

    Po založení svého účtu můžete v oddíle "ovládací panel" vstoupit do řízení fakturace. Můžete uvést, zda jste podnik (a vložit své DIČ nebo IČ), soukromá nebo nezávislá osoba, a obdržíte svou fakturu automaticky emailem po odeslání objednávky.


    6. DÁREK

    Jak mohu darovat?

  • 1. Navštivte naši sekci Dárků a vyberte z velké nabídky již připravených dárkových krabic a košů.
  • 2. Pokud má být objednávka dárek pro jinou osobu, můžete ji poslat, na jakoukoliv adresu si budete přát. Pro tento účel po objednání vyplňte veškeré informace o zaslání s údaji osoby, které si přejete dárek poslat.
  • Při objednávání se na obrazovce objeví pole s možností zaslání "Jako dárek", označte toto pole a můžete adresátovi poslat zprávu.


    7. NEWSLETTER

    Jaké jsou výhody přihlášení? Jak se mohu přihlásit?

    Newslettery jsou zprávy o produktech La Chinata, které můžete dostávat emailem po celý rok, abyste byli ihned informováni o všech novinkách a slevách.

    Pokud si přejete dostávat newslettery emailem, při zakládání zákaznického účtu klikněte na "Přihlášení k odebírání novinek". Pokud jste již zákazníkem, ve svém účtu klikněte na "ovládací panel" a můžete se přihlásit k odebírání newsletteru v oddíle "Odebírání novinek", kdykoliv si budete přát.