Doprava zdarma pro objednávky nad 1.100 Kč
Doprava zdarma pro objednávky nad 1.100 Kč
DĚJINY
Historie La Chinata sahá až do roku 1932, kdy naši předkové začali mlít olivy z našeho regionu, Sierra de Gata. V té době se olej získával z velmi primitivních mlýnů. Olivy byly drceny v kamenných nebo kamenných mlýnech a byla získána pasta, která byla později vložena do lisu, aby se extrahoval olivový olej. Vrstvy těstovin byly tvořeny oddělenými kruhovými deskami známými jako capachos, které byly umístěny do lisu a lisováním byl získán olivový olej. Následně byl olej dekantován, aby se oddělil alpechín, jak se voda a zbytky oliv nazývaly.
Dnes máme nejmodernější mlecí a lisovací systémy, které i když jsou čistě mechanické, dokážou z oliv čistým a kontrolovaným způsobem extrahovat mnohem více oleje, aby byla zaručena kvalita extra panenského olivového oleje.
Podobně, vědomi si rostoucího zájmu našich zákazníků konzumovat zdravé a přirozené potraviny, vyrábíme již několik let řadu špičkových produktů, které zahrnujeme pod značku „La Chinata Seleccións de Gourmets“. Jedná se především o produkty vyrobené z našeho nejlepšího extra panenského olivového oleje, do kterého jsme přidali i další druhy produktů jako jsou octy, med, soli atd.
Stejně tak a po návratu k původnímu použití, které starověké civilizace dávaly olivovému oleji, jsme vyvinuli širokou škálu kosmetických produktů založených na přirozených vlastnostech extra panenského olivového oleje. Naše bohaté zkušenosti s prací s olivovým olejem, ve které jsme již čtvrtou generací, nám poskytly potřebné znalosti, abychom co nejlépe využili kvalit extra panenského olivového oleje jako složky v kosmetice.
Na druhou stranu, a tentokrát v reakci na požadavky moderních restaurací, již mnoho let zkoumáme proces smažení s různými oleji a jako výsledek tohoto vyčerpávajícího výzkumu jsme uvedli na trh různé rostlinné oleje pro profesionální použití na trhu k pokrytí potřeb všech druhů smažených jídel v profesionálním stravování a v potravinářském průmyslu.



NAŠE FILOZOFIE
ODKAZ
Společnost Olive Oil Company Siglo XXI S.L. je dnes měřítkem na španělském gurmánském trhu díky našemu závazku vyvíjet produkty odvozené z extra panenského olivového oleje, což je strategie, která je v současnosti na trhu jedinečná.
OLEJ
Náš vlajkový produkt, extra panenský olivový olej, je zaměřen na trh haute cuisine a specializované gurmánské obchody.
PRODUKTY
Gurmánské a kosmetické produkty vyvinuté s extra panenským olivovým olejem jako základní složkou.
VÝVOZNÍ
Náš krátkodobý záměr je zaměřen na zvýšení objemu exportu, konsolidaci klientů, se kterými již spolupracujeme, a otevření nových trhů.
FRANCHÍZY
Pokračujeme ve vývoji exkluzivního modelu obchodu, La Chinata Oleotecas, jak vlastněného, tak franšízového.
ROZVÍJEJÍCÍ SE
Pokračujeme ve vývoji naší řady produktů souvisejících s extra panenským olivovým olejem, a to jak v kosmetice, tak v lahůdkářských výrobcích, a také zkoumáme nové mezery na trhu.
OBCHODNÍ
Máme průměrnou pracovní sílu asi 30 pracovníků a naší hlavní činností je balení jedlých olejů. Máme roční obrat 18,8 milionů eur a náš export tvoří přibližně 12 % našeho ročního obratu.
Naše společnost v současné době balí asi 6 milionů litrů oleje (přibližně 2,5 milionu extra panenského olivového oleje a 3,5 milionu oleje ze semen). Údaje každoročně zveřejňuje Národní asociace společností pro balení jedlého oleje (ANIERAC), jejímž jsme členem.
Pokud jde o náš objem lahvového extra panenského olivového oleje, řadí nás mezi 10 nejvýznamnějších španělských společností v tomto segmentu na trhu.
Dnes pravidelně spolupracujeme s více než 35 zeměmi, většinou evropskými, ale některými i z Ameriky a Asie. Na druhou stranu se naše obchodní politika zaměřuje na kapilární distribuci produktu, vždy pro něj hledáme dobré umístění a vyhýbáme se umístění na velkých komerčních plochách, které považujeme za neslučitelné s naším komerčním rozvojem (zejména na národním trhu ).
Jsme zkrátka velmi dynamická, agilní a flexibilní společnost, takže rozhodování je velmi rychlé. Toužíme po neustálém zlepšování a učíme se každý den jak od našich zákazníků, tak od našich dodavatelů, takže věříme, že jsme dobrou sázkou do budoucna pro každého obchodního partnera, který má zájem s námi spolupracovat.


